Monday, May 14, 2012

BEN ASHAARI TANYA APA YANG AKU MAHU SEBENARNYA ?


Assalamualaikum ! Yaww..
harini Sri join this segment .

btw this segment berkaitan dengan apa yang kita mahu dalam pilihanraya
tak salah kan saya meluahkan pandangan saya even saya baru 17 tahun .


saya pernah mendengar sebuah ceramah dari Seorang ustaz ni . dia berkata mcmni

"Kan lebih baik bila salah satu parti yang menang PRU tu bagi ucapan kemenangan mcamni
Tak kesah siapa yang menang sekalipun . Kita semua tetap perlu bersatu padu
untuk melahirkan sebuah negara yang maju . Walaupun kemenangan tahun ini berpihak kepada parti kami , namun kerjasama Parti yang kalah masih diperlukan untuk membangunkan Malaysia "

Jadi itulah yang saya mahu dalam PRU nnti . Masing2 merendah diri dlam kemenangan . Dan bukannya banggan dan ego .


Jadi itulah pandangan saya .
Pandangan dari remaja 17 tahun yang masih belajar tentang politik di Malaysia :)
Sekian Terima Kasih .

2 comments: