Friday, September 7, 2012

Clarify Something

Assalamualaikum and Heyyya people ! wachaaa
I'm back to my sweetiee pie blog .
Wahai blog kau berbau hapak dan nampak hodoh sekali . hehe . Nanti ada masa
kita main mekap2 ye . Ok stop it. So annoying at all.

Yup , teruskan dengan cerita .
Ada orang2 ni yang dah mula cakap aku berubah , sombong lah , lupakan dorang lah .
I'm so sorry sebab masalah tu so aku nak ceritakan kenapa aku berubah sekejap

1- School

School life memang buat aku busy. Ye kalau kau kata kalah perdana menteri pun takpa. Ujian itu Ujian ini , memang buat aku teruji . Sekarang ni tengah percubaan pulak . Nak kata aku fokus tak juga tapi aku kena cuba juga simpan sekejap perkara2 yang tak penting untuk trial ni .

2- Facebook

Yup , memang korang nampak aku 24-7 online fb . Tapi korang tahu ke siapa yang onlinekan ? Aku pernah tulis status yang aku share Fb dgn ayah aku . so kdg2 ayah aku yg guna Fb aku . Dan sekarang aku online pun guna phone je sebab mak aku dah tak bagi guna pc . Maklumlah guna phone dpt FB dgn Twitter je . Tapi kalau PC , FB , TWT , Youtube,Tumblr,Blog . mmg spend masa betul aku kat komputer . Leka hbis . So bila aku tak bls IM korg. fhm2 jelah k .

aku rasa itu je kot sebabnya . Aku aktif sikit kat Twitter sbb aku boleh bls smua msj kwn dgn pantas . so follow aku kat twitter k ? Aku tak pernah lupakan sesiapa . dan itu perjanjian .

Have a nice day.
Keep wishing me luck for my Trial :)

No comments:

Post a Comment