Saturday, June 29, 2013

Hai Melaka *Part2*


Assalamualaikum . Heyyawww !
How are you dear readers ? I'm fine alhamdulillah :)
Do you miss me ? Exactly yes aitee ? hahaha *koya*

Alhamdulillah . Dah hampir sebulan di bumi UITM Melaka .
Punyalah berusaha untuk masuk dengan suasana dekat sana . Akhirnya berjaya .
Oh yahhh ! dalam post ni . I wanna share about Minggu Destini Siswa yang dijalankan selama 6 hari .
2 Jun sampai 6 Jun .


- MDS = Program yang penuh dengan taklimat + tak cukup tidur + penat .

- Sepanjang minggu tu . Kena jalan kaki untuk ke Dewan Utama yang gila jauh . Macamana lah aku nak gemuk macamni kan : /

Actualy , aku pun tak reti nak describe MDS ni macamana . Sebab bagi aku minggu ni takdelah best sangat .
Yang bestnya sebab dapat makan free then dapatlah sikit info pasal UITM , but still tak faham jugak .
Secara jujurnya MDS yang aku alami haritu , gila kelam kabut . Aku tak tahu lah apa masalahnya .


Tag yang kiterorang kena pakai sepanjang MDS . Yang sebelah tu jiran aku . Dia orang first yang aku tegur sesampainya aku kat UITM . Nama dia Mastura :)

Seminggu aku tidur dalam bilik sorang-sorang . Punyalah menanti siapakah roomate aku . 
Rupanya roomate aku merupakan 2 orang senior . Serious , mula-mula awkward . But now , Aku dah boleh meriot dengan dorang sekali .


Setiap hari  tempat ni lah yang semua nanti-nantikan nak pergi. hehe. Khemah Makan . Alhamdulillah puas hati dengan makanan yang mereka sediakan. Terima Kasih biro Makanan !


Yang ni time Mini Karnival Palapes. Aku bengang gila dengan pokok sebelah Mas tu . hahahaha
Aku benci dia . Dahlah menakutkan . sebaik dia tak menyergah orang . :D


and inilah kediaman aku . Alhamdulillah dapat kolej yang baru dibina 3 tahun yang lepas kalau tk silap aku .

Serious , MDS ni tak menarik . Tapi kena tempuhi jugak . hehehe .

To Be  Continued :)

1 comment:

  1. Bismillahirahmanirrahim. Assalamualaikum. Alhamdulillah, bahagia + excited jumpa blog Nazwa. Maaf, Zifa muda setahun dari awak, tapi dengan rawaknya suka panggil orang dengan nama, hehe. Tak kisahkan ? Act, Insya-Allah, Zifa juga akan masuk ke Uitm Melaka untuk course ini juga, jadi zifa minta sangat bantuan dari Nazwa, subjek apa and buku apa yang diguna untuk masscomm ? Sebab Zifa ada certain buku *cousin punya* and jimat sikit if buku tu boleh diguna pakai semula. Thanks for read :))

    ReplyDelete