Saturday, March 2, 2013

Progression.


Testing mic 1 2 3 .
Hai Assalamualaikum . How are you and I'm fine thank you .
Yahh I'm back and seriusly I miss my blog so much .
And diz is the new look of my blog . Berikutan umur yang dah 18 tahun .
So I choose untuk tukar gaya blog agar nmpk matang . cewahhh :D
Basically this is  random post .  Just nk update about my activity along my SPM holiday . 
Quiet boring . Tapi kalau nak baca jugak bacalah :)

1-BELAJAR MEMANDU
Alhamdulillah ,i've got my L license and now dalam proses untuk Lesen P . I'm quiet excited to finish all this process so I can ride my 'tenggiling hijau' dengan rasa aman dan tenteram . Through this driving lessons , yahh honestly memang banyak cabaran mental fizikal masa . Thank Allah because give a good health condition for me . Real soon , I will have my JPJ test . Pray for my sucsess :D

2-SHOPPING
Beberapa bulan ni, aku dah start addicted shopping online di Zalora and dont ask me why . Seriusly aku dah habiskan ratusan fulus hanya di depan laptop . Alah membeli menang memakai. Puas hati dengan barangan yang dibeli dan serve dia pun bagus membuatkan aku percaya untuk beli dekat sini .Well In Sha Allah dalam masa terdekat aku akan buat Tutorial macamana nak shopping dekat sini .

3-UPU
Bersyukur sekali lagi aku dah selesaikan tanggungjawab aku untuk mengisi borang UPU . Aku hanya memilih 2 Universiti je iaitu UITM dan UPM dalam beberapa bidang yang aku minati . Maybe after result keluar aku akan mohon Separa Perubatan . Well , aku berdoa yang aku akan dijauhkan dri PTPTN dengan mendapatkan biasiswa . Jika ada cadangan tentang tembat belajar mana lagi nak mohon , tolonglah bagitahu . :)

4-APRIL
Well aku berusaha keras untuk save duit aku sambil menunggu bulan April. Sampai nak beli fastfood pun kena fikir banyak kali . Ada apa dengan April ? Tunggu la nanti :)

5- KATA-KATA AKHIR
So many things that happened to me . But you know what ? Life must go on and pengalaman mematangkan kita . Kawan2 datang dan pergi bila-bila masa . But , I'm still hold this word , Patah Tumbuh Hilang Berganti . Move on ! xoxo ..


No comments:

Post a Comment