Saturday, December 31, 2016

Ketawa-Kecewa-Terpisah (2016 at a glance)


Now Playing : Stop and Stare// One Republic

Assalamualaikum and Heyyaww !!!!!

Permulaan yang baik.

Pertengahan miserable.

Penghakhiran tak dijangka.

I went through a lot of things yang membuatkan diri jadi matang. Fikir dulu baru buat . Berani cuba benda baru . Cuba 'persetankan' kata-kata orang sekeliling. Belajar menghargai. To love more. The hardest part of this year is to learn MOVING ON from everything that makes me down. Really down.

I'm happy that to finish my Diploma with first class result. Eventhough not getting ANC. But I still proud of myself. Rasa happy bila dapat potong loan study from 14k to 7k. I'm happy that I've a chance to continue my study in Journalism seperti yang dirancang 5 tahun lepas. Tahun ni jugak dapat chance jumpa Faizal Tahir after 3 tahun tak pergi show dia. 

Ok. Ada one moment yang buat aku trauma tahun ni. It is when me and my brother playing Xbox. Tengah syok-syok menari tu, suddenly... *PRAKK !* aku terjatuh and the pain..... Tuhan je yang tahu. But my older brother boleh gelakkan when I can't even straigthen my leg. Memang terukla sampai kena orang yang dokong naik katil semua. After several hours, lutut bengkak mcm injured main bola. Memang beberapa malam tak cukup tidur. Skip my breakfast several days sebab comfirm kalau ambik breakfast mesti lepastu kena pergi toilet. and unfortunately rumah takda tandas duduk. After one week, alhamdulillah, semua okay dan sampai sekarang aku seriau nak main Xbox. 

Good things about this year is to getting know a lot of new people. Ada yang  satu kepala, ada yang macam tak boleh nak masuk sangat. Learn a new things, pergi event-event yang best, try nak jadi student yang aktif dengan participate in a club and harap semua ni akan berterusan bermula esok. *stillmacamtaksangkaesokdah2017.

Jadi.


*click on the photo if nk tgok muka korang ade ke x. hahahha

Thanks untuk semua orang yang support, care, helping and cherrish my life in 2016. You know who you are and I do love you all so much and please, jangan pergi :(

I hope I can create more good memories in 2017. Spending all my time with all the people that I loved and cared. Keep my focus on study and always be brave in anything.

And this video, I dedicated to all of you. Tlg abaikan diri aku yang gila nk control pentas and my friends yg sgt hype bagi sokongan.


HAPPY NEW YEAR PEOPLE !!!! and pls, have a good one :)

No comments:

Post a Comment